W celu opracowania optymalnej struktury oraz zawartości strony internetowej dla bezdotykowej myjni samochodowej, przeprowadziliśmy szereg analiz. Research objął potrzeby i oczekiwania użytkowników oraz dane dotyczące konkurencji na rynku. Dzięki temu — po dokładnym przemyśleniu — mogliśmy stworzyć stronę, która będzie przyjazna dla użytkowników i będzie zawierać wszystkie niezbędne informacje dotyczące myjni bezdotykowej.
Również pod kątem technicznym zadbaliśmy o wysoką funkcjonalność strony. Zastosowaliśmy nowoczesne i dobrze znane rozwiązania, takie jak responsywny design oraz optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych, co zapewnia wysoką widoczność strony w Internecie.
Bliskamyjnia.pl to ambitny projekt, który pozwolił nam spojrzeć na sam koncept myjni samochodowych z trochę innej strony. Kolorystyka utrzymana w niebieskich tonach tworzy skojarzenie z wodą i czystością, co pozytywnie wpływa na odbiór przez potencjalnych klientów.