Projektowanie logo dla naszego klienta z branży sportowej rozpoczęło się od spotkania, podczas którego ustaliliśmy, że logo powinno nawiązywać do sportu i rywalizacji. Klient wyraził także życzenie, aby kolorystyka logo odzwierciedlała lekkość.
W pierwszej kolejności omówiliśmy kilka koncepcji, które zawierały w sobie motyw sportowy i elementy nawiązujące do rywalizacji. W późniejszym czasie zaprezentowaliśmy klientowi kilka koncepcji, spośród których wybrał najbardziej spójną z oczekiwaniami. „Jaki kolor wybrać?” —cóż, doszliśmy do wniosku, że kolor niebieski może być strzałem w dziesiątkę. Klient się zgodził i tak powstało logo. Przedstawia ono grafikę rozpędzonego zawodnika. Zgodnie z życzeniem — podkreśliliśmy lekkość. Następnie skupiliśmy się na dopracowaniu szczegółów projektu i dostosowaniu go do specyfikacji technicznych.
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc naszemu klientowi w stworzeniu wizualnego wizerunku tego przedsięwzięcia.