Obsługa firmowego profilu w Social Media


Spis treści:

  1. Statystyki dotyczące Social Media w Polsce
    — czyli raport Digital in 2023: Poland
  2. Punkty styku użytkownika z marką
    — czym są i jak działają?
  3. Elementy, które pochłaniają Twój czas
    — efektywne działanie w SoMe
  4. Duża inwestycja małym kosztem — cennik
    — poznaj naszą ofertę i warianty cenowe


Być może, drogi czytelniku, spotkałeś się ze stwierdzeniem, które mówi: marki, które są nieobecne na platformach społecznościowych, po prostu nie istnieją. W Gregsoft Group uważamy, że to nie do końca prawda — takie marki istnieją, ale wiele tracą.



  • Zgodnie z raportem Digital in 2023: Poland — ponad 66% Polaków korzysta z mediów społecznościowych. To ponad 27 milionów użytkowników, czyli 2/3 populacji Polski.
  • Ponad 24 miliony użytkowników social media w Polsce to osoby dorosłe — wniosek jest taki: nieprawdą jest przekonanie, że z mediów społecznościowych (zwłaszcza takich jak Facebook), korzystają głównie młodzi ludzie.
  • 75% użytkowników (sporo!) internetu w Polsce w 2023 roku skorzystało przynajmniej z jednej platformy social media.


Ale do sedna: przychodzisz tutaj, aby dowiedzieć się o tym, jak obsługa social media może Ci pomóc. Dlatego zostań z nami jeszcze krótką chwilę…

A teraz spójrz: z powyższych danych wnioskujemy, że social media mogą być kluczowym punktem styku użytkowników z Twoją marką.




Czym są punkty styku? Jak mogą pomóc Ci w kontekście social media? Już mówimy:

Punkty styku to momenty, w których Klient chce “obczaić” Twoją firmę np. na Facebooku. Chce on sprawdzić: jak wygląda Twoja firma; jakie informacje o niej są publikowane; czy aktywnie prowadzisz profil; jak i co na nim publikujesz; jakie współprace podejmujesz; jakie są Twoje realizacje.

Dlatego właśnie obsługa social media powinna brać takie momenty pod uwagę. Bo to nie tylko okazja do prezentacji Twojej marki, ale również szansa na budowanie relacji z potencjalnymi klientami.

Oprócz tego — jest wiele innych składowych, które budują naprawdę spójny, wiarygodny i profesjonalny wizerunek firmy.



Bo obsługa social media to wiele elementów, które pochłaniają czas

Prowadząc profil należy wziąć pod uwagę wiele składowych:

  • poznanie potrzeb: to pozwala na poznanie potrzeb i oczekiwań co do Twojego biznesu
  • analizę konkurencji: dzięki temu lepiej zrozumiesz działania konkurentów, co przełoży się na Twoje treści (siłą rzeczy musisz się wyróżniać)
  • opracowanie strategii komunikacji: to musi się obronić, dlatego warto poświęcić temu czas
  • zaprojektowanie grafik i identyfikacji wizualnej: spójność i przyjemny motyw graficzny zwiększają zaangażowanie
  • konfigurację narzędzi analitycznych: dzięki temu będziesz w stanie monitorować swoją efektywność
  • plan płatnych kampanii reklamowych: czyli co, jak i kiedy promować
  • codzienna obsługa: regularne publikowanie treści w oparciu o strategię



Chcemy Ci pokazać, że skuteczne zarządzanie profilem w social media z jednej strony jest wyzwaniem, ale z drugiej — może mieć ogromny wpływ na wizerunek Twojej firmy. A to przekłada się na jej rozwój.

Zwiększanie świadomości marki w oparciu o SoME (czyt. social media) pozwala budować społeczność. To właśnie wtedy Klienci są “na wyciągnięcie ręki”.

A gdy połączysz to z odpowiednio prowadzoną kampanią płatną — zyskujesz możliwość na docieranie do bardzo sprecyzowanego użytkownika spoza grupy Twoich fanów. To oznacza natychmiastowe pozyskanie kolejnych zainteresowanych Twoją ofertą.



Dostosowujemy nasze ceny, aby odpowiadały budżetowi małych i średnich przedsiębiorstw.


Wiesz już, że prowadzenie profilu w SoMe może być czasochłonne i wymagać sporo uwagi. ALE! Wiesz również to, że trafiłeś w dobre miejsce, jeśli chodzi o wsparcie w tym temacie.

Dzięki naszym działaniom wykorzystującym potencjał platformy, zdobędziesz nowych klientów, a także wykreujesz pozytywny wizerunek Twojej firmy w sieci. Odkryj, jak możemy pomóc Ci rozwijać Twój profil.

Rozmowa do niczego Cię nie zobowiązuje, a nam pozwoli przedstawić Ci więcej konkretów.

Porozmawiamy?

Podsumowując: social media dla Twojej firmy to świetna opcja. Musisz jednak pamiętać, że działania improwizowane nie zawsze się sprawdzą. W tym przypadku warto postawić na zespół, który opracuje plan działania, a tym samym odciąży Cię czasowo.

Bo skuteczne prowadzenie profilu w mediach społecznościowych to proces, w który — naszym zdaniem — warto inwestować.

Translate »